- PALVELUJEN TUOTTAJAA KOSKEVAT TIEDOT
Yrityksen tiedot
Yrityksen nimi |
Tmi Daydream Hoiva |
Y-tunnus |
2057093-2 |
Puhelinnumero |
040 8313730 |
www-sivusto |
http://huong.vuodatus.net |
Toiminnasta vastaavan tiedot
Vastaavan nimi |
Thanh Huong Jokinen |
Osoite |
Kämppäukontie 2 H 15 |
Postinumero |
90420 OULU |
Sähköposti |
Toimilupatiedot
Aluehallintaviraston rekisteripäätös |
5.1.2016 PSAVI/3390/04.01.03/2015 |
Kunnan lausunto |
16.12.2015 OUKA/10955/2015 |
Potilasvakuutus |
LÄHITAPIOLA 312-0687819-0 |
- TOIMINTA-AJATUS, ARVOT JA TOIMINTAPERIAATTEET
Toiminta-ajatus
- Yritys tarjoaa henkilökohtaista apua vaikeavammaisen henkilön avustamiseen kotona ja kodin ulkopuolella päivittäisissä toiminnoissa niissä toimissa, jotka henkilö tekisi itse, mutta joista hän ei selviä vammansa tai sairautensa vuoksi. Kodin ulkopuolella tapahtuva avustaminen voi olla asiointia, virkistys- tai harrastustoimintaa. Avustaminen voi koskea myös avustamista opiskelussa tai työssä.
- Yritys tuottaa yksityisiä sosiaalipalveluja nuorille, vanhuksille, vammaisille tai vammansa vuoksi apua tarvitseville heidän omassa kodissaan.
- Tarjoamieni palvelujen kokonaisuuteen liittyy myös sekä perushoidolliset että erityishoitoa vaativat toimet.
Lisäksi pyrin täyttämään asiakkaani tarpeet esim. kodinhoidollisilla toimilla asiakaslähtöisesti ja kokonaisvaltaisesti.
Vastaan työstäni ja työni laadusta itse.
Asiakkaina ovat henkilöt jotka tarvitsevat apua arkipäivän tilanteisiin missä henkilö ei yksin pärjää, vaan tarvitsee ulkopuolista apua.
Yritys tuottaa palveluja joko hoitosopimuksien perusteella tai palveluseteleillä.
Arvot ja periaatteet
Toiminta perustuu sosiaali- ja terveysalan arvoihin ja periaatteisiin. Tavoitteena on luotettava ja turvallinen yhteistyö niin asiakkaan kuin omaistenkin kanssa. |
- OMAVALVONNAN ORGANISOINTI, JOHTAMINEN JA VASTUUHENKILÖT
Omavalvonnan vastuuhenkilön, suunnittelun ja toimeenpanijan tiedot
Vastaavan nimi |
Thanh Huong Jokinen |
Osoite |
Kämppäukontie 2 H 15 |
Postinumero |
90420 OULU |
Sähköposti |
- ASIAKKAAN JA OMAISTEN OSALLISTUMINEN JA ASIAKASPALAUTE
Asiakkaiden ja heidän omaistensa huomioiminen toiminnassa
Ennen toiminnan aloittamista sovimme tapaamisen, jossa on läsnä asiakas ja hänen huoltajansa tai omaisensa. Kirjaamme sopimukseen ylös asiakkaan toiveet millaista palvelua ja milloin hän SITÄ haluaisi. Käymme samalla läpi ja allekirjoitamme asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet, minun salassapito velvollisuuteni, luvan asiakasrekisterin pitoon, sekä lääkehoitosuunnitelman (tarvittaessa). Tämä aloituspaketti jää asiakkaalle ja palveluntuottajalle tulee kopiot allekirjoitetuista papereista. |
Asiakaspalaute ja sen ottaminen mukaan toiminnan kehittämiseen
Otan vastaan suullista palautetta palvelutilanteissa suoraan asiakkaalta ja hänen omaisiltaan. Korjaan toimintatapojani palautteiden perusteella välittömästi, mikäli avustaminen ja hoitotyö pohjautuvat terveydenhuollon lakeihin ja asetuksiin sidottuihin velvoitteisiin. |
- ASIAKASTURVALLISUUS
Ennakointi
Tapaamistilanteissa käymme läpi asiakkaan henkilökohtaiset asiat ja niiden vaikutukset toimintaan. Sovimme toimintaperiaatteet kuinka tilanteissa toimitaan. |
Vaaratilanteet ja havaitut epäkohdat
Ilmoitus tehdään omaiselle/huoltajalle, sekä mahdolliselle yhteyshenkilölle joka on kirjattu hoitosopimukseen. Tarvittaessa viedään asia eteenpäin kunnan edustajalle. |
Apuvälineet, niiden käyttö ja toimivuus
Tapaamistilanteessa käydään läpi ja kirjataan ylös asiakkaan käyttämät apuvälineet, sekä tarvittaessa harjoitellaan niiden käyttöä. |
Ensiaputilanteet
Välitön ensiapu paikan päällä, soitto 112:een sekä tämän jälkeen ilmoitus omaiselle/huoltajalle. |
Lääkehoitosuunnitelma
Lääkehoitosuunnitelma toimitetaan sopimuksen liitteenä silloin kun toiminta vaatii lääkkeen antoa. Suunnitelmaan kirjataan asiakkaan käyttämät lääkkeet, annostukset ja lääkkeenannon ajankohdat tarkkaan. |
- ASIAKKAAN ASEMA JA OIKEUDET
Tapaamistilanteen “aloituspaketti” käydään yhdessä läpi asiakkaan ja huoltaja/omaisen kanssa. Tässä yhteydessä kerrotaan asiakkaan sekä palveluntuottajan oikeuksista ja velvollisuuksista ja sovitaan yhteiset pelisäännöt palvelulle. |
Palvelusopimuksen sisältö
Palvelusopimuksessa on esitetty: |
Asiakkaan asema
Asiakkaan asema on määritelty laissa, jonka mukaan myös toimitaan. |
- ASIAKASTIETOJEN KÄSITTELY
Ensimmäisessä tapaamisessa käsitellään ja allekirjoitetaan lupa henkilötietojen kirjaamiseen, sekä palveluntuottajan salassapitovelvollisuus. |
Tietosuojeluvastaavan henkilötiedot
Vastaavan nimi |
Thanh Huong Jokinen |
Osoite |
Kämppäukontie 2 H 15 |
Postinumero |
90420 OULU |
Sähköposti |
- OMAVALVONTASUUNNITELMAN TOTEUTTAMISEN SEURANTA JA VALVONTA
Palveluntuottajalla on vastuu, että omavalvontasuunnitelmaan kirjatut kohdat toteutuvat. Omavalvontasuunnitelma nähtävissä yleisesti http://huong.vuodatus.net blogissa, joka on perustettu vain Tmi Daydream Hoivan toimintaa varten. |
Omavalvontasuunnitelman päivittäminen
Omavalvontasuunnitelma päivitetään tarvittaessa. |